رویه های ارسال سفارش

نحوه ارسال سفارش 

مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب  و اعتماد شما، خواهشمند است به موارد زیر درباره ارسال سفارش دقت فرمایید.

ارسال رایگان پستی برای مشتریانی که خرید بالای 350 هزار تومان داشته باشند و کمتر از آن هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد.

ارسال سفارش های سایت رزین کار از انبار های این فروشگاه در تهران و کرج خواهد بود.

  1. مشتریان محترم در تهران و کرج پس از ثبت سفارش، می توانند در یادداشت های خود هنگام ثبت سفارش نسبت به ارسال مرسوله خود توسط پیک یادداشت گذاشته تا پس از تایید موجودی انبار در در شهر مورد نظر مرسوله را بصورت پس کرایه دریافت کنند.
  2. مدت زمان ارسال کالا حداکثر تا سه روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
  3. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمایید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پست به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
  4. ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور پست در محل شما خواهد بود. متاسفانه فروشگاه اینترنتی ما هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط می تواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.

پیگیری سفارش

برای هر محموله یک کد رهگیری توسط اداره پست  و یا تیپاکس صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل

و در پنل سایت برای شما ارسال می شود.

شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از طریق سایت: http://newtracking.post.ir که متعلق به شرکت پست ایران است مراجعه نمایید.

ارسال رایگان پستی برای مشتریانی که خرید بالای 350 هزار تومان داشته باشند و کمتر از آن هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد.

شیوه ارسال

ارسال های این فروشگاه در شهر های مبدا به صورت:

پیک موتوری

پست

و در شهرستان ها به صورت های زیر انجام خواهد شد:

تیپاکس

چاپار

کالا رسان

پست

همچنین شما عزیزان می توانید نسبت به ثبت سفارش و تعیین روش ارسال از طریق صفحه اینستاگرام و واتس آپ(09369367838) با ما در ارتباط باشید.

ارسال رایگان پستی برای مشتریانی که خرید بالای 350 هزار تومان داشته باشند.

بستن
مقایسه